איך תבחרו שירות מחשוב לעסק שלכם?

מיקור חוץ הינם הדרך החדשנית והמבוקשת כיום לתחזוקה של עסק או ארגון מכל הבחינות. כשהיתרון הראשון שמיקור חוץ מספק הינו השירות הממוחשב שניתן לכל סוג של עסק או ארגון. תחזוקה של מערכות מחשבים – לכל מי שלא מומחה בתחום, עשויה להיות לעיתים בלתי אפשרית ולכן שירותים שיינתנו באמצעות חברה חיצונית הינם שירותים היקפיים שיותאמו באופן ייעודי לצרכים של בית העסק, בדרך זו החברה לא תאלץ לשכור שירותי טכנאי מחשבים ותהנה מתמיכה תמידית בהתאם לכל צרכיה האישיים. כאמור, גם בכל הנוגע לתשלום, הכל יהיה מותאם להיקף השירותים שיינתנו לארגון. בחירת חברת מחשוב לעסק תצריך מחשבה רבה וגם השקעה של זמן בבחירה נאותה – שכן חברה זו היא זו שתתמוך ותספק את הכיסוי ההרמטי לכל תקלה שעלולה לצוץ לאורך הזמן ותמנע השבתה של העסק.

שירותי מחשוב עסקי

כמעט ולא קיים עסק בימינו שלא פועל בצורה שוטפת תוך תפעול של מערכת מחשבים חדשנית. בימינו כשכל מערכות המחשבים עומדים במרכז כל הפעילות העסקית, יש ענפים היקפיים סביב תעשייה זו ויש צורך תמידי ובהול לתחזק בצורה נכונה ומקצועית את המערכות העצומות, שרק מתקדמות כל שעה. חברות רבות כבר מכירות את כלל השירותים של טכנאי מחשבים או ספק שירותים שכיר בחברה – שהן לא באמת אופציות כדאיות, לעומת זאת הן כן מבינות כי התועלת הגדולה שיש בשירותים מקצועיים שניתנים על ידי מיקור חוץ הינה מרבית ומועדפת.

בחירת ספק שירות בעידן המידע

בעידן בו יש כל כך הרבה חברות שמציעות את עצמן בתחום שירותי מחשוב לעסקים, איך אפשר יהיה באמת לדעת איזו מהן בכלל מתאימה, מקצועית ואמינה ביותר עבור כל אותם צרכים של החברה? בימינו אין כמעט עסק או ארגון שלא עושה שימוש בשירותי מיקור חוץ בכל מיני תחומים, למען האמת, הגישה המקובלת וגם הכי רצויה בעולם העסקי היא זו שהתייחסות אל נותן השירות, הינה כאל חלק אינטגרלי מההתנהלות השוטפת של בית העסק.

תקציב

כמו בכל תחום שבו משקיעה החברה כסף, גם כאן כדאי מאוד להקציב מראש את הסכום שהוגדר לשירותי גיבוי מחשב ושירותי מחשוב לעסקים. בלי שיש הגבלה ובקרה על ההוצאות, עשויות להיות התפזרות של כספים עבור קבלת שירותים מהארגון, גם הוצאות עבור שירותים שבכלל לא תוכננו או יועדו מראש. בנוסף, שירותים אלו שדרושים ביותר לארגון, כדאי לצרפם בצורה הדרגתית לארגון ולא באופן מידי.

גודל החברה

ממש כמו שבחברה בינלאומית לא ניתן לעבוד רק שני אנשים ובחברה קטנה פשוט לא מתאפשר יהיה לעבוד כמה שותפים יחד, הרי שחברות מזעריות לא תצטרכנה שירות צמוד של טכנאי מחשבים לעסקים, בעוד שבחברה גדולה לא ניתן יהיה להסתפק רק בבנק שעות שבועיות של טכנאי ויהיה צורך בשירות שוטף ויומיומי במסגרת ההתנהלות של החברה.

שירותי חברה

יש לוודא אילו שירותים החברה מעניקה ואילו שירותים היא לא מעניקה – כדאי לערוך השוואה מקיפה בין החברות השונות בתחום ולוודא אילו שירותים מקבלים לרוב ומה למעשה נחסך מהחברה. כך אפשר לערוך השוואה ולהצליח להגיע לחברה הטובה ביותר.

המאמר נכתב בשיתוף חברת IT-START המספקת שירותי מחשוב לעסקים

אהבתם את המאמר? שתפו!

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בלינקדאין
שתפו בווטסאפ