טיפים לפרסום בגוגל

ניהול נכון ואפקטיבי של קמפיינים בגוגל יכול להוביל את העסק שלכם להצלחה כבירה, לחזק את המותג, לחשוף את החברה ומוצריה לקהל יעד שמאפייניו ידועים מראש ולבדל את העסק מהמתחרים. הפרסום בגוגל עובד וכדאי להשקיע בו, עם זאת מומלץ לבחור אנשי מקצוע מיומנים כדי לפרסם נכון במנוע החיפוש הפופולרי וכדי להשיג את התוצאות הרצויות ולא לבזבז כסף לחינם.

בעולם הדיגיטל יש דרכים שונות לפרסום אפקטיבי של עסקים קטנים ובינוניים. אין צורך להשקיע סכומי עתק, אפשר להגדיר תקציב בהתאם ליכולת העסק שלכם, ובעזרת חברה המתמחה בפרסום בגוגל תוכלו לנהל קמפיינים מצליחים במיוחד.

לקבוע מראש את מטרת הפרסום

פרסום בגוגל נועד למטרות שונות, לא רק כדי להגדיל מכירות. עליכם להגדיר היטב מהי מטרת הפרסום במנוע החיפוש ומהן המטרות שאתם רוצים להשיג. אל תסתפקו במטרה כללית כמו "לעשות הרבה כסף" או "להכפיל את מספר הלקוחות". יש להגדיר מטרות ברות השגה ומוגבלות בזמן, למשל להביא 40 לקוחות חדשים תוך 30 ימים, לגרום ל-20 אנשים להשאיר פרטים ליצירת קשר בדף נחיתה וכדומה.

אפיון נכון של קהל המטרה

בעלי עסקים רבים משקיעים לא מעט זמן וכסף במערכת הפרסום של גוגל, הם מנסים בכל פעם להגדיר קהלי יעד שונים, ולרוב הם מאוכזבים מתוצאות הקמפיין. אפיון נכון של קהל היעד הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת הפרסום בגוגל, נדרש לכך ניסיון וידע, לכן כדי לקצר תהליכים ולשפר את תוצאות הקמפיינים אתם יכולים לפנות ליועץ פרסום דיגיטלי וכדאי לכם להתייחס גם לטיפ הבא – תלמדו מהמתחרים שלכם.

אם תבדקו כיצד המתחרים שלכם מצליחים להגדיל באופן משמעותי את תעבורת הגולשים לאתר שלהם ואיך דפי הנחיתה שלהם מצליחים להביא ללידים איכותיים – גם אתם תצליחו בגדול.

להשקיע תקציב סביר

מערכת הפרסום של גוגל (Google Ads) מאפשרת לכם לקבוע תקציב יומי. עליכם להגדיר לכל קמפיין את התקציב היומי בהתאם ליעדי הפרסום ועל פי הסכום הממוצע שאתם יכולים ומוכנים להשקיע מידי יום.  

אם אתם רוצים להשקיע רק 20-10 ₪ בפרסום בגוגל אדס וברצונכם לקבל חשיפה גבוהה ולזכות בלקוחות חדשים רבים – כדאי שתחשבו מסלול מחדש. פרסום בגוגל מבוסס על שיטת ההקלקות, אתם משלמים רק על הקלקה בפועל או על שיחת טלפון הנכנסת לעסק. עליכם להגדיר את מילות המפתח, עלות הקליק נקבעת במעין מכרז (bid) ובהתאם להצעת המחיר שקבעתם לקליק, יחד עם פרמטרים רבים נוספים, הסיכוי שמודעת הפרסום שלכם תזכה לחשיפה גדולה יותר עולה מעלה.

ליצור דף נחיתה איכותי

השקיעו בדף נחיתה איכותי עם גרפיקה מרהיבה, תוכן שיווקי ומניע לפעולה והתמקדו במטרת הקמפיין ויעד הפרסום.

לבד או בעזרת חברה?

אפשר לנהל פרסום בגוגל לבד, אך האם אתם מגישים דו"ח שנתי לרשות המסים לבד או בעזרת רו"ח? ובכן, לניסיון ולמקצועיות יש ערך עבורכם, אם אתם רוצים שהפרסום שלכם בגוגל יעבוד ותוכלו להשיג את המטרות כדאי לעבוד עם אנשי המקצוע המנוסים.

חזרה אל דף הבית.

אהבתם את המאמר? שתפו!

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בלינקדאין
שתפו בווטסאפ