טעויות נפוצות בקידום עסקים בפייסבוק

למרות שרוב האנשים רוצים את המתכון המושלם לעמוד פייסבוק מצליח, האמת שאין דבר אחד שאפשר להצביע עליו שנותן הצלחה מיידית. לפעמים חשוב לדעת מה לא לעשות ומאיזה טעויות צריך להיזהר ולהישמר.

כשמתכננים אסטרטגייה דיגיטלית לשיווק בפייסבוק יש תוכנית של מתי לפרסם פוסטים, על מה הם אמורים לדבר ואיך מוסיפים איתם קידום ממומן מתאים. למרות זאת, לא מספיק נוגעים במה אסור לנו לקדם ומהן הטעויות שנוכל להיתקל בהן. הנה כמה טעויות נפוצות בקידום דף עסקי בפייסבוק.

אתם בפייסבוק למען הלקוחות, ולא להפך

רוב העסקים מפרסמים תמונות רק על המוצר שלהם, מה היתרונות שלו או איך הוא מיוחד. הם לא מראים איך הם נותנים חזרה ללקוחות. עסקים צריכים לפרסם תמונות של לקוחות מרוצים או אירועים שהם משיקים ללקוחות שלהם. כתוצאה מכך, פייסבוק יבין שאתם מחוברים לקהילה ולא למוצר, וייתן לכם את הבוסט שאתם צריכים.

קו עיצובי המתואם עם החזון של העסק

אין ספור עסקים מזניחים את החשיבות של הגירויים הויזואליים של עמוד הפייסבוק שלהם. לפעמים זה לא תואם גם את מה שהם רוצים לעסק שלהם בכלל. גם אם הם לא לוקחים את העסק שלהם ברצינות, אסור שהגולשים ידעו את זה וחובה לשמור על קו עיצובי רציף עם שאר המוצרים של העסק.

עסקים נשארים באזור הנוחות שלהם, ולא יוצאים ממנו לרגע

זה מתבטא לא רק בעובדה שעסקים מעלים רק סרטונים, או רק תמונות, אלא הם מעלים תוכן על אותו נושא כל פעם מחדש. זה כמו שוטרינריה תעלה תמונות רק של חתולים, למרות שהם מטפלים גם בכלבים. זה כמו שסופר יעלה תמונות מדהימות מהמעדנייה המצליחה שלו, אבל לא ייתן חשיפה בכלל לעובדה שהמאפייה שלו מכינה את הלחם הכי טוב בעיר. שימוש במגוון של תוכן בצורות מדיה שונות (סטורי, וידאו, תמונות) יתנו את החשיפה שאתם צריכים.

לא מבטלים מודעות שלא עובדות

איך השיווק הממומן שלכם עובד? הוא מביא לכם עוקבים חדשים? מה קורה עם המודעות שלכם?

כדאי לבקר במנהל המודעות בצורה יומית או דו יומית (בהתאם לתקציב) ולברר מה המצב של המודעות שלכם. זה יחסוך כסף בניסיון להנגשת קהל שמעוניין במוצר שלכם, אבל רואה את המודעה הלא נכונה. עסקים צריכים לבטל מודעות שלא מייצרות פעילות או לקוחות חדשים, ובכך לחסוך כסף.

לא מוציאים כסף על ניסוי ותהיה

כל העסקים מצפים לתוצאות כאן ועכשיו, ולא מבינים שזה לא תמיד עובד ככה. צריך להוציא כסף על ניסוי ותהייה בשביל לברר איזה מודעות עובדות ומהו הקהל המתאים למודעות שלכם. צריך להשקיע סכום ראשוני בשביל לדעת מה קורה. אם אתם נותנים שירות של שיווק בפייסבוק, תבהירו את זה בפגישה הראשונית.

הנעה לפעולה

העמוד שלכם צריך להניע לפעולה בכל פוסט. מה אתם רוצים שגולשים שלכם יעשו? אולי תחרות תתאים? מה לגבי תחרות העלאת תמונות או סרטונים (וככה משיגים עוד פעילות לעמוד שלכם? יש כל כך הרבה אופציות, רק תבחרו אחת ולא פוסטים גנריים.

המאמר נכתב ע"י חברת שיווק דיגיטלי – סער ברעם

אהבתם את המאמר? שתפו!

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בלינקדאין
שתפו בווטסאפ