יועץ עסקי לחנויות

בישראל קיימים כ-500,000 עסקים, אשר לפי הערכות השונות בעלי חנויות פיזיות מהווים כ-40 עד 50 אחוזים מסך העסקים. מצב זה לעיתים מעמיד בעלי חנויות במצב אשר מצריך אותם לפנות אל יועץ עסקי לחנויות כדי לספק את הפתרונות הנכונות עבור החנות שברשותכם. במאמר הבא נפרט באילו מקרים עליכם לפנות אל יועץ מקצועי.

יועץ עסקי לחנויות

מצב של משבר עסקי מצריך פנייה אל יועץ עסקי לחנויות

ניתן לומר כי כמעט כל עסק בשלב כזה או אחר "בחייו", חווה משבר כלכלי. מצב זה לא תמיד מעיד כי משהו אינו כשורה בניהול העסק או בתפיקודו, אך ישנן נורות אזהרה אשר מעידות כי קיים הצורך לפנות אל יועץ עסקי לחנויות. המצבים הנפוצים אשר מצריכים פנייה בשל משבר כלכלי של החנות הם:

  • חוסר יציבות – שזה אומר מצב בו העסק יכול לסיים חודש אחד בהכנסות מדהימות, ואילו בחודש שלאחריו הפסדים או מניעת רווח. כמובן שאין הכוונה לבעלי חנויות למוצרים או שירותים עונתיים, שאז הרווחים של עונות אלו מגולמות (או אמורות להיות כאלה) עם חוסר ההכנסות בשאר חודשי השנה.
  • התנהלות מול עובדים לא תקינה – אין הכוונה לוויכוחים והערות של המנהל אל העובדים, אשר אלו נחשבות בגבול הנורמה. הכוונה כאן למצב בו תחלופת העובדים גבוה בשל חוסר שביעות רצון, מה שמשפיע במקרים רבים על לקוחות העסק המבחינים כי משהו אינו פועל כשורה ויעדיפו לפנות לעסק אחר אשר כן נותן יחסים תקיניים לעובדים.
  • חוסר שליטה בנתוני הכנסות והוצאות החנות – מצב זה מצריך שינוי יסודי מהשורש החל מ- רישום מסודר של כל הוצאות והכנסות החנות, פיקוח ובקרה על הנתונים, צמצום משאבים והוצאות מיותרות ועוד. כאשר עושים זאת בצורה נכונה ובליווי יועץ עסקי לחנויות, התוצאות יהיו מיידיות ואפילו אתם תיהיו מופתעים מהנתונים והשינוי המהיר.

ייעוץ עסקי אינו מעיד שאתם לא בסדר

רבים מבעלי חנויות עלולים להתייחס לעובדה כי במידה והינם נזקקים לפנות אל יועץ עסקי לחנויות, הרי הדבר ראיה מוחשית לכך שאינם בסדר או אינם מנהלים את העסק כראוי. כמובן שתובנה זו שגויה מהיסוד, כי ממש כמו שתיעזרו בשירותיו של שרברב או טכנאי כזה או אחר לפתרון תקלה, כך גם בניהול העסק וצמיחה נכונה, ישנם יועצים הבקיאים בכל שיטות ניהול עסק השונות, ואלו יעזרו לכם להזניק את העסק קדימה.

אהבתם את המאמר? שתפו!

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בלינקדאין
שתפו בווטסאפ