מינוף העסק על ידי הפקת סרטון תדמית

ידוע לכל עד כמה שיווק ופרסום הינם כלים שמסייעים עבור כל בית עסק להפיץ את מסריו ואת שירותיו ולהצליח לשרוד בתחרות הגדולה בשוק. שיטות הפרסום מתרחבות ומתחדשות כל העת, אולם עדיין לסרטוני תדמית יש את הכוח שאין לאף כלי אחר. סרטוני תדמית מצליחים להניע לפעולה ולהגדיל את מאגר הלקוחות, ולא בכדי שחברות רבות יבחרו למנף את העסק שלהם על ידי סרטון תדמיתי.

לסרט תדמיתי שמעביר את המסרים, הרעיונות וההצלחה, נדרשת תכנית מגובשת. הפקת סרט תדמית תאפשר לכל אדם להכיר את המוצר או השירות שהעסק מציע בצורה אופטימלית. סרטון התדמית יהיה כרטיס ביקור מורחב של העסק, הוא ילמד ויגלה הכל אודות המוצר או הרעיון ויעלה את כל יתרונותיו. הסרט יחשוף בצורה הטובה ביותר את המטרה שלשמה כל לקוח ירצה להשקיע בעסק, לרכוש או להתחבר אליו.

ייעודם של סרטי התדמית

כל חברה או עסק שירצו לחשוף את סרטון התדמית שלהם יוכלו לעשות זאת במסגרת פלטפורמות שונות כמו תערוכות יזומות, כנסים אליהם מוזמנים לקוחות פוטנציאלים ומשקיעים שמעוניינים להכיר ולהשקיע. סרטון יכול להיות כחלק מפרזנטציה של החברה שמעוניינת להפיץ את רעיונותיה. אפשר להעלות את הסרטון ברשתות השונות וניתן גם לשלוח אותו במייל ללקוחות וכן להטמיע אותו באתר של החברה כסרט פתיחה שמציג את השירות שמוצע לכל אחד.

שלבים בהפקת סרט תדמית

הפקת סרטון תדמית לחברה או לכל ארגון תדרוש תכנון מוקפד וסדר פעולות אפקטיבי. לפני הכל יש לבחור חברת הפקה מקצועית שתפיק לכם את הסרטון ומומלץ שזו תהייה חברה שעשתה בעברה סרטוני תדמית שמזוהים עם התחום שלכם. כמו כן, יש להכיר בפרמטרים להלן –

  • תקציב – יש להחליט על תקציב מראש ולנסות לא לחרוג ממנו. בזמן בחירת חברת הפקה כדאי להתרשם מהעבודות שלה ולראות אם היא עונה לטעם ולסגנון שלכם, לרמת המקוריות, איכות וכולי.
  • לוח זמנים – חשוב לעמוד בלוח זמנים, שכן זמן שווה כסף. חברת ההפקה אמורה לתחום את הזמן עד שהסרטון מוכן ולהצליח לעמוד בלוז שנקבע.
  • תחקיר – כל סרט דורש תחקיר מעמיק. מטרת התחקיר היא להבין בעצם את מטרת הסרטון ומה אנו מבקשים להעביר לכל מי שצופה בו. חשוב לקחת בחשבון את קהל היעד של הסרטון ולבחון היטב מה יניע אותם לפעולה, שזאת בעיקר תכליתו של כל סרטון תדמיתי.
  • תסריט – התסריט יסתמך על כל מה שהתחקיר מספק לו. חשוב שהתסריט יהיה מרגש, עוצמתי ומרשים ויש לקרוא אותו מספר פעמים לפני שמאשרים אותו.
  • מוזיקה – מוזיקה בסרטון תדמית חשובה, שכן בכוחה להפעיל כל הרגש אותו תבקשו להעביר ותצליח לרגש במידת הצורך.
  • צילום בימוי ועריכה – יש חשיבות גדולה לבימוי הסרטון ולעריכה שלו, ככל שאלה יהיו איכותיים ומקצועיים, כך סרט התדמית יותיר רושם וחותם.

מחפשים להכניס קצת פלפל למיתוג העסק על ידי הפקת סרט תדמית? חברת גושפנקה הפקות תשמח לסייע לכם – בין אם מדובר בסרטון תדמית, סרטון אנימציה סרטון מוצר, אצלנו צרכי הלקוח הינם בקדמת המסך. אנו נתלווה אליכם משלב הרעיון ועד לרגע ההשקה של הסרטון, תוך מתן דגש על הקשבה לצרכיכם, יצירתיות וחדשנות.

אהבתם את המאמר? שתפו!

שתפו בפייסבוק
שתפו בטוויטר
שתפו בלינקדאין
שתפו בווטסאפ